vrijdag 3 april 2015

Paaskaart


Ik maak meestal geen kaartjes voor pasen maar met deze had ik het plan om met een challenge mee te doen (alleen ben ik te laat ;-))
Het is niet in de traditionele Paas kleuren maar ik zag het papier met bloemetjes en moest er gewoon een kaart mee maken.. Het konijntje ( heb geen echte paasstempels ) uit wit papier geknipt een kleurtje gegeven met lichtblauwe inkt, het kleine ponponnetje maakt het helemaal af.

Mijn paasdecoratie probeer ik morgen hier nog even te laten zien.

Groetjes
Ilse

11 opmerkingen:

  1. Leuk met dat pluisbolletje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een scheetje met dat kleine pomponnetje! De kleurtjes zijn ook erg lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooooh....wat een cutie! Die ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk en cute kaartje. Het staartje is echt zoooo schattig!
    Fijne paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is echt schattig!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieverd, echt een leuk paaskaartje!!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een leukerd! Vind je Kaartjes erg mooi, ik ben nog aan het experimenteren met dit soort kaartjes, vind ze erg leuk.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje....
    Vast fijne Paasdagen en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen