vrijdag 23 september 2011

Druk , druk , druk !!!


Wat is het hier druk geweest de voorbije weken .
Nieuwe job zoeken , en dan toch beslissen om onthaal ouder te blijven .
Muren verven , nieuwe meubeltjes in elkaar steken .
Lucas naar het eerste leerjaar , voor het eerst huiswerk maken en woordjes leren .

Nu is alles bijna klaar om mijn nieuwe kindjes te ontvangen .
Ik heb ook af en toe een kaartje gemaakt en op de bus gedaan zonder eerst een foto te nemen .
Deze 2 eenvoudige kaartjes zonder woorden heb ik wel nog net op foto vastgelegd .

Morgen ga ik naar het hobby creatief salon in Mechelen en hoop daar leuke spulletjes
en inspiratie te vinden .
Maar zeker ook genieten van het nazomertje !!!



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt. Ik vergeet het ook vaak om foto's te maken van wat ik heb gemaakt. Kom nog even op mijn blog kijken want ik heb je getagd. Fijn weekend en geniet van het mooie weer. Groetjes Dicky

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilse,
    Ik heb je inderdaad gemist in BLOGLAND! Maar leuk om je weer te "horen". Je kaartjes zijn super leuk. Ik hou wel van vlinders!
    Gezellig weekend en succes met je verbouwing.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen