woensdag 26 oktober 2011

Mijn eerste Kerstkaarten



Vorig jaar heb ik voor vrienden en familie Kerstkaarten gemaakt .
Ook nu kreeg ik de vraag of ik er weer kon maken .
Het lukt me niet altijd om de juiste inspiratie te vinden maar nu de Kerstsfeer
hier en daar begint op te dagen is het me toch gelukt .
Ik ben volgens mijn man en vrienden niet snel tevreden over mijn creaties
maar van deze kaartjes ben ik zelf best tevreden .
Ik heb nog wel een paar ideetjes in gedachten dus volgen er misschien nog wel meer kaarten !!

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaartjes!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilse,
    Nou, ik weet niet hoe het met jouw inspiratie zit voor de kerst, maar ik vind deze al super! Echt heel leuk en vooral kerst-achtig.
    Groetjes José
    PS. Super leuk dat je onze give away op je blog hebt geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben helemaal fan! En zo te zien zit jij ook in de rood/wit/kraft fase die ik momenteel ook zo geweldig vind. Hop naar de volgende :o)

    BeantwoordenVerwijderen