zondag 11 maart 2012

Lieve hartjes !



Nu even geen inspiratie voor een kaartje maar door de prachtige hartjes van Anneke kon ik het niet laten om er ook aan te beginnen . Ik heb ze in vilt gemaakt , lekker met de hand genaaid ( ik had echt geen zin om mijn naaimachine boven te halen ) .
De kraaltjes en lintjes maken ze toch net iets vrolijker .
Ik heb de foto helaas niet in daglicht genomen maar misschien probeer ik dat de komende dagen toch nog even te doen .

Na een super gezellige zondag buiten in het zonnetje is het weekend weeral voorbij !

Groetjes 
Ilse 

6 opmerkingen:

  1. Ze zijn schattig! En met de hand gestikt waarschijnlijk alleen maar mooier!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gedaan! Ook je kaartjes die je hieronder postte, vind ik super!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi en een heel ander effect zo in vilt! Leuke felle kleuren ook! Je maakte er ook een mooie fotocollage van. Bedankt voor het linkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie hartjes Ilse, knap gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat zijn de hartjes leuk geworden zeg!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige hartjes!
    Er leuk gemaakt.
    Liefs,
    Dithny

    BeantwoordenVerwijderen