zondag 6 mei 2012

Vrolijk !


Gisteren in de stofwinkel dit leuke stofje gevonden en er gelijk mee aan de slag gegaan .
Het is een stuk drukker dan wat ik anders doe maar ik ben er best tevreden mee en erg benieuwd wat jullie er van vinden ?
De volgende dagen laat ik jullie nog meer zien van wat ik het afgelopen weekend gemaakt heb .
Helaas is het weekend al weer voorbij en morgen beginnen we weer aan een nieuwe werkweek .
Ik heb me voorgenomen deze week ,nu het weer nog steeds niet echt gezellig is wat meer te knutselen en frutselen .

Groetjes 
Ilse 

3 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijk! Mooi kaartje!
    En zolang het weer niet echt meewerkt is knutselen een goed alternatief toch? Werkse de komende week!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk stoflabel. Prachtig stofje ook. Ik vind je kaartje heel geslaagd, leuk met het vellum zakje en de stippenknoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad drukker dan wat je gewend bent te maken maar daarom niet minder geslaagd! Je ziet maar : zo kan het ook heel leuk zijn, vooral voor kinderen is zoiets leuk !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen