vrijdag 27 september 2013

Vogeltje


Dit is nog een voorbeeld van een zo goed als niet gebruikte stempel , ik heb hem van Anneke gekregen ( gewonnen ) . Ik heb er al wel enkele probeersels en een kaart die niet is gefotografeerd mee gemaakt .
Gelukkig is hij nu nog eens boven gekomen en zat de inspiratie wel juist om er een mooie kaart mee te maken . Zeker nu ik in Mechelen die leuke vogeltjes tape gevonden heb . Ik heb het wel vaker moeilijk als ik vanuit een stempel of papier wil vertrekken en daar echt iets mee wil/moet mee maken . Mijn inspiratie laat zich echt niet dwingen ( tot mijn grote ergernis soms ) . Dit vogeltje kwam op de juiste moment uit de kast !!

Prettig weekend !
Groetjes
Ilse

4 opmerkingen:

  1. Als jouw kaarten in beeld komen in mijn leeslijst, zie ik zonder naam direct dat ze van jou zijn. Je hebt een mooie, chique, rustige stijl, die mij enorm aanspreekt.
    Ook deze kaart is weer prachtig! Ik kom graag op blogvisite.
    Heel fijn weekend,
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje! Ik hou wel van vogeltjes. Ene....dat van ongebruikte spullen, ken ik wel....
    Groetjes en gezellige zondag,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, de stempel past er heel goed bij. Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen