donderdag 27 maart 2014

Voor een man

Heel eenvoudig en heel snel gemaakt . Onder het moto "les is more " heeft dit kaartje niet meer nodig .
Ben dol op de vlaggetjes van SU die ga je nog vaak zien verschijnen ...

Libelle Pasen lag gisteren in de brievenbus met het resultaat dat het nu echt wel begint te kriebelen om mijn huisje in Paas sfeer te brengen . Als mijn paasdeco af is en ik er wat mooie foto's van kan nemen volgen die later ;-)

 laat nu het mooie weer maar komen voor de volgende dagen ...

Groetjes
Ilse

3 opmerkingen:

  1. Laat inderdaad het zonnetje maar schijnen! En het rode met witte bolletjes komt hier ook tevoorschijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, in voorjaarsstemming kom ik ook al, zeker als de zon zo lekker schijnt als vandaag.
    Je kaart heeft echt niet meer nodig dan de vlaggetjes. Ik heb de stempelset ook besteld en de pons kreeg ik van een knutselvriendin cadeau, zo maar. Leuk, toch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilse,
    Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt. Deze vlaggetjes van SU heb ik ook...... Dank je wel voor de inspiratie!
    Ik hoop voor jou ook dat er meer SU in België komt. Het is zo leuk!
    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen