dinsdag 8 september 2015

Herfst


Ook dit kaartje is een kleiner formaat, het is gewoon mooier en schattiger dan in het groot vind ik ;-)
Ik ben dol op rood met witte stippen en laat dat nu net het symbool voor de herfst zijn en ook het uitgangspunt van de challenge bij addicted to stamps challenge # 160 Photo.




De herfstbladeren op de achtergrond heb ik gemaakt met een sjabloon, inkt en een sponsje.
Leuk om te doen en snel resultaat, een groot voordeel vind ik ook dat sjablonen niet zo duur zijn dan stempels. Op deze stencil staan ook nog leuke diertjes en vooral rendieren voor de kerst ;-)

Fijne dag!
Groetjes
Ilse





13 opmerkingen:

  1. Hoi Ilse,
    Wat heb je de laatste dagen prachtige kaartjes gemaakt zeg....ik had er even een paar gemist zag ik.....heel erg leuk zijn die kleine modelletjes....ben ik ook fan van!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met dat jute en die paddenstoel!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh wat een schatje; en dat paddestoeltje vind ik tóp! Wat een superleuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi ! Helemaal herfst , maar ik hoop nog op een nazomer !! Ik heb thuis iets voor je liggen . Een kleinigheidje omdat ik in de week een beetje met je zat . Tot gauw ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke herfstkaart heb je gemaakt, Ilse!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms klik ik wel eens door op een blog dat ik heel graag bekijk (in dit geval dat van Stella) om te kijken of de reacties van mensen komen met ook clean & simple kaartjes. En zo kwam ik op jouw blog dus. Heb even lekker rond gesnuffeld en dat beviel zo goed, zag zo veel leuke en mooie dingen. Ik ben maar volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig stencilwerk, heel mooie herfstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig kaartje, ik ben ook weg van de wat kleinere modelletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. toffe mini-kaart!
    je bent weer goed op weg!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig zo een klein kaartje. Dankjewel voor je complimenten als reactie op mijn blog, leuk dat je me bent gaan volgen! Ik sta nu ook in jou rijtje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Ilse,
    Jij hebt ook hele mooie kaarten. Leuk dat je volger bent geworden, ik heb me meteen ook aangemeld bij u. Ik zie hier dat je in Wilrijk woont, 48 jaar geleden ben ik in Wilrijk geboren maar ik woon nu in Laakdal in de Kempen al 15 jaar.
    Op de beurs in Mechelen sta ik of liever zit ik LOL op de stand van Het Hobbypaviljoentje. Kom maar eens aan mijn mouw trekken hé dan kan ik je eens persoonlijk begroeten ;p
    Fijne dag nog en groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I like your take on the photo - the burlap ribbon has such lovely texture. Thanks so much for playing along with ASM this week!

    BeantwoordenVerwijderen