woensdag 20 januari 2016

Mooi papier


Na wat problemen  met mijn Mac is het me toch gelukt om weer een bericht te plaatsen.
Ik ben echt niet zo goed met computers en als er dan iets mis loopt... gelukkig is het nu met een grondige up-date opgelost.

Sinds zaterdag heb ik zo veel inspiratie (hoe zou dat nu komen ;-) ?)
Dit kaartje is nog van vorige week, zoals je ziet heb ik weer het speelse randje gebruikt.
Voor de feestdagen kocht ik het "Book for paper lovers" van flow.
Zo veel mooi papier zit daarin!
Ik spring er zuinig mee om want op is op natuurlijk! verder heb ik het naar goede gewoonte vrij eenvoudig gehouden.


Soms kijk ik in de winkel al eens naar de rekken met wenskaarten, vaak zie je een heel mooi papiertje met daarop enkel een wens in het midden.
Omdat dit papier zo mooi is kan het wel vind ik, het is heel eenvoudig maar wel mooi niet?

Zo hou ik stiekem toch nog mijn lente gevoel, al is het echt wel winter buiten ;-)

Fijne winterdag,
Ilse 



8 opmerkingen:

  1. Super mooi van eenvoud, mooi papier werkt altijd goed !
    Fijn dat je computer weer mee wil werken !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker mooi, dat prachtige papier hoeft niets meer te hebben. Helemaal goed zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuurlijk kan dat, veel toeters en bellen leiden dan juist af van mooi papier en nu krijgt het alle aandacht. Je bloemen kaart vind ik ook tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi zijn ze je lente -gevoel kaartjes .
    Tot gauw !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, wat heerlijk dat je zo vol inspiratie zit sinds zaterdag! Deze kaartjes zijn mooi zacht van kleur. Grappig, ik kijk ook weleens in de winkel naar de rekken met wenskaarten om ideeën op te doen. Ik vind het prachtig, zo'n mooi papiertje en dan alleen nog maar de tekst erop. En de Flow, die is leuk hè?! En vaak vol mooie papiertjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja natuurlijk kan dat; zulk mooi papier heeft niet veel nodig en komt op deze manier mooi tot zijn recht. Ik vind je stijl prachtig; dat speelse randje vind ik een supermooi detail!

    BeantwoordenVerwijderen