woensdag 11 januari 2017

Happy Birthday


Zoals je ziet is de happy stans op mijn bureau blijven liggen na de kerstkaarten...
Anton van Cats on Appletrees vind ik zo een schatje, een klein vrolijk detail dat op bijna elke kaart past. Voor de achtergond heb ik weer wat sterretjes betekend met een fijn stiftje.
Ik vond het altijd lastig om de uitgesneden woorden op te kleven zonder lijmresten op je kaartje, maar met een paar mini nietjes gaat het zo makkelijk.
Weer een heel snel gemaakt kaartje dus.

Fijne woensdag!
Ilse

13 opmerkingen:

  1. Oh wat grappig met die sterretjes en Anton ! Echt lief !
    Ik had daar ook steeds zo'n last mee maar heb bij Elke de rol met kleefstrip van Craftemotions gekocht, dat werkt echt super, je kan ook proberen om dubbelzijdige tape al op je papier te doen denk ik en dan te stansen, maar met nietjes vind ik hem ook wel erg leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is geweldig!
    & na een tip van Colien doe ik het ook met die plakrol. Stukje op papier plakken, daaruit het woord stansen en dan kun je het plakstripje loshalen en kun je hem opplakken, werkt perfect.
    Maar zo met nietjes maakt het wel een stoer kaartje vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Ilse,

    Deze zijn ook weer heel leuk gemaakt! De Catjes zijn toch schatjes hé?

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend dit kaartje Ilse...heel leuk opgelost die nietjes door die tekst...geeft een leuk speels effect en daar dat schattige stempeltje op...een PRACHTIG geheel...

    creatieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, die Anton doet het goed op jouw kaartje! Echt heel gaaf zoals hij daar bovenop die happy zit. Maar goed dat je die stans nog niet had opgeruimd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lekker speels met de nietjes en de schattige Anton op je kaart!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik word er helemaal happy van; en Anton is zó leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk dat kaartje Ilse! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Ilse,

    Kaartjes waar je 'happy' van wordt, zijn steeds welkom, voor elke gelegenheid... Mooi gemaakt!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend dit kaartje Ilse...heel leuk opgelost die nietjes door die tekst...geeft een leuk speels effect en daar dat schattige stempeltje op...een PRACHTIG geheel...
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ฉีดเผาผลาญไขมัน




    สิ่งใหม่





    ฉีดลดแฟตที่ปลอดภัยแล้วก็







    มีคุณภาพ



    ที่สุดในโลกที่ศิลปิน



    ฮอลลีวู้ดใช้ รับรอง









    ผล







    กับการฉีดลดแฟตที่ดีเยี่ยมที่สุด









    ได้ผล



    สูงที่สุด





    ในโลกจากอังกฤษ



    ยุโรป อเมริกาและก็







    กาหลีตัวยาที่ทรงอำนาจ





    ที่สุดในขณะนี้




    ฉีดสลายไขมัน
    meso fat

    BeantwoordenVerwijderen