vrijdag 24 november 2017

Keuze 4


Hier keuze nr. 4. Het kerst mutsje komt uit een setje van bij de Action (weet niet of ik de andere stempels nog gaan gebruiken maar voor die prijs is dat niet erg) de achtergrond heb ik zelf getekend met een fijn stiftje. Weet niet of ik daar een groot aantal van wil maken van die achteregrond maar daar vind ik wel iets op als mijn mama deze toch kiest...

Er staat en niet al te druk weekend voor de deur dus misschien zit er nog wat knutseltijd in...

Fijn weekend,

Groetjes,
Ilse


6 opmerkingen:

  1. Ook een mooike!
    Evt een sneeuwembossingachtergrondje?
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaart, Ilse. En super schattig dat kerstmutsje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer zo’n mooi kaartje! Dat wordt lastig kiezen ;-) De achtergrond is supergaaf, tof dat het handmade is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze is super....wat leuk bedacht met de stippeltjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om weer kaartjes van jou te zien! Ik heb net je hele reeks bekeken en vind ze supertof!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook leuk. Ik heb hier wat post gemist maar ik ben weer bij! Xx

    BeantwoordenVerwijderen