vrijdag 5 januari 2018

Een beetje goud!


Onlangs vond ik een blok design papier bij de ava en was er gelijk weg van... allemaal metallic foil. Ik hou normaal niet echt van glimmend papier maar hier zaten wel heel leuke tussen.
Deze met veertjes is wel mijn favoriet en ik heb er al een aantal kaarten mee gemaakt.
Heel eenvoudig met de gefeliciteerd met goude embossing. Dus helemaal glitter.

Ik ben het jaar gestart met een flinke verkoudheid met een heel vervelende en vooral vermoeiende hoest. Ik sleep me wat door de dagen heen...

Ik laat julli spoedig ook de andere kaarten zien met dit prachtige papier (jammer dat er maar één vel van is)

Groetjes,
Ilse



11 opmerkingen:

  1. Inderdaad heel mooi papier en de kaart is óók heel mooi geworden!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap dat je weg bent van het papier, supergaaf met die veren. Ik ben normaal ook niet zo van goud en bling, maar hier is het helemaal oké!
    Beterschap en ik ben benieuwd naar je andere kaartjes 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig papier en een schitterend kaartje! Gauw van je verkoudheid afraken, dat is niets...Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie kaart, Ilse.
    En beterschap met je verkoudheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O... Ilse deze is zo mooi!! Echt mooi papier en met dat rondje en gouden embossing prachtig!
    Verzorg je goed! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart. Wat een mooi papier. Deze bling bling vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. eerst beste wensen voor een gezond (kuch, kuc) en creatief jaar. hier ook al enkeke weken een vermoeiende hoest, ik heb de voorbije weken mooie kaartjes zien verschijnen, knappe resultaten.
    veel beterschap en groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zeg! Dit verenpapier is supermooi, zeker in combinatie met de gouden tekst. Verkouden, balen. Altijd een vermoeiende bezigheid. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik hou ondertussen wél van glimmend papier hoor ! helemaal eluk is je kaart geworden zo ! geslaagd
    veel beterschap
    fijn weekend,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is inderdaad heel mooi papier. Toffe kaart!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!Thanks for sharing.
    หนังฝรั่ง

    BeantwoordenVerwijderen