woensdag 7 februari 2018

70 jaar

Vorige week was mijn  papa jarig, dat hij er 70 geworden is dat is wel duidelijk zeker... 
We hebben er afgelopen weekend een heel gezellig feestje van gemaakt.

Bij een verjaardag hoort natuurlijk ook een kaartje en dat is mijn taak.
Ik vind mannenkaartjes nog steeds een lastige, maar ik kwam dit papier in vrolijke kleurtjes tegen tijdens het opruimen en dit kaartjes kwam er vlotjes uit. 
Nog een doosje versierd in het zelfde thema 

We gaven hem een weekendje Ardennen met heel de familie cadeau.
De puzzel die in dit doosje zat was de link naar zijn geschenk.
En blij dat hij was ! 

Fijne woensdag, 

Ilse 


9 opmerkingen:

  1. leuke, mooie strakke kaartjes ! geslaagd hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je vader, Ilse. En wat een leuke kaart met bijpassend doosje heb je voor hem gemaakt. En ik kan me helemaal voorstellen dat hij blij was hiermee en met het cadeau dat er bij hoorde!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onze papa' s schillen niet veel. De mijne wordt volgende week 72. Voor hem moet ik nog aan de slag.
    Mooi kaartje! Fris van kleur en toch stoer! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig kaartje en cadeautje voor je jarige vader! Wat een tof cadeau zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf! Strak en stoer mannenkaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een weekendje Ardennen is ook een heel gaaf cadeau, zeker als het ook nog eens zo verpakt is. Kaart is ook mooi. Het houtnerfpapier zorgt voor een stoer accent.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Lekker stoer kaartje heb je voor je vader gemaakt. Geniet van jullie weekeindje weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!Thanks for sharing.
    หนังฝรั่ง

    BeantwoordenVerwijderen