zondag 22 maart 2015

You'r the best!


Hier een kaart waar ik toch eens een kansje waag in een uitdaging bij scrap my dream !
Ik ben er niet helemaal uit of ik hem goed genoeg vind... Ik vind het aan de ene kant makkelijk als een duidelijk voorbeeld hebt maar om er dan toch je eigen ding mee te doen vind ik dan toch weer moeilijk.
Ik heb wel de smaak te pakken van de strikjes pons van SU, ik heb er nog enkele kaarten mee gemaakt.
De volgende dagen zal ik jullie de andere laten zien ;-)

Groetjes
Ilse

5 opmerkingen:

  1. Leuke, fleurige kaart, mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi design, een frisse en mooi strakke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad leuk en fleurig maar ik heb daar moeite mee om zo een scrapkaart te maken. Ik weet nooit welke designs, kleuren enzo te gebruiken zonder dat het te druk wordt. Respect voor al die die dat steeds tot een mooi resultaat brengen!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar sé, strikjespons dan toch boven gehaald Ilse :p
    Maar het is echt serieus mooi!
    Liefs van Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja , ik vind hem ook heel leuk. Nu zijn we met zijn drietjes die meedoen. Ik en de ilses ! 3 belgen !
    Ik vond het gezellig vanochtend ! Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen