zaterdag 31 oktober 2020

Zo lang geleden...



Wat is het lang geleden...

Waarom het zo lang geleden is kan ik niet zo snel benoemen en dat maakt eigenlijk ook niet zo veel uit denk ik ;-) te lang , saai (zeker en vast) verhaal. 

De laatste tijd zijn de knutsel kriebels toch weer wat terug gekomen soms zette ik snel een kaartje op mijn 
instagram maar tot een blogbericht maken kwam het dan weer niet.

Veel beloftes ga ik zeker niet maken... dus begin ik met alvast een eerste kaartje en wie weet dat ik ook hier de smaak weer van te pakken krijg ;-) 

Ik ga zeker de komende tijd mijn favorite blogs (die nog steeds in een balkje aan de zijkant staan) nog eens een bezoekje brengen. Ik heb heel wat in te halen maar heb er wel zin in en tijd ( zeker nu we in ons kot moeten blijven..)

Ik wens jullie een fijn weekend,
Hou het veilig
Ilse 



 

1 opmerking:

  1. Wow...dat is zeker lang geleden, Ilse. Gezellig om je weer te zien in Blogland.
    Leuk en grappig kaartje heb je voor de jarige gemaakt.
    Ik ga eens kijken of ik je kan vinden op Insta!

    BeantwoordenVerwijderen