maandag 27 juni 2011

Bedankt Juf !!!!


Kleine kindjes worden groot ! Ook mijn kleutertje is groot geworden en mag in september naar het eerste leerjaar . Hij had een fantastische juf die we zeker willen bedanken .

Een lekker stuk chocolade en nog wat leuke spulletjes die een juf wel kan gebruiken zoals pennen , potloden en paperclips .
Helaas kan het boekje met een foto van Lucas als kaft niet in de voorraadpot .
Nu nog even verzinnen hoe ik het boekje aan de voorraadpot kan hangen en dan mag mijne
kapoen het aan zijn juf geven .
Dit schooljaar en zijn kleutertijd is voorbij ( met de krop in mijn keel )

Hopelijk lukt het me om nog af en toe wat te knutselen en hier een bericht achter te laten tijdens de zomervakantie van 2 maanden . ( vakantie voor de kids maar niet voor mij )
Het zal hier druk worden met Lucas en mijn opvangkindjes !!!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Ilse,
    Wat heb je het weer leuk gedaan. De juf zal daar zeker blij mee zijn. Ik ben ook al voor Fleur haar juf aan het knutselen.....
    Geniet van je zomervakantie en tot gauw.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilse,
    Je bedankje voor de juf is erg leuk geworden. Volgens mij is ze hier erg blij mee. Groetjes Dicky

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar zal de juf van Lucas heel blij mee zijn! Zo'n voorraadpot komt altijd goed van pas en is leuk om spulletjes in op te bergen die gezien mogen worden. Veel plezier met de kids in de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen