zaterdag 18 juni 2011

Mijn zus is jarig !

Morgen is mijn zus jarig en daar hoort een kaartje en kadootje bij .
De kadotips gingen een beetje boven het budget dus krijgt ze een bijdrage in een potje .
Het potje heb ik een beetje versierd in de kleuren van het kaartje .
Het is niet helemaal geworden hoe ik het in mijn hoofd had maar het is hier in huis alvast goedgekeurd .
Soms zitten er zoveel ideeën in mijn hoofd die er maar niet willen uitkomen , grrrrr.

Maar morgen gaan we lekker feesten !!!!!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Ilse,
    Ondanks dat het er misschien niet uitziet zoals je in je hoofd had, is het een vrolijke kaart en potje geworden. Je zus zal het vast leuk vinden. Gezellige verjaardag morgen.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een geslaagde combinatie de kaart en het potje! Heel fris en vrolijk van kleur.
    Groetjes,
    Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is misschien niet geworden wat je in je hoofd had maar wel erg leuk. Het past allebei ook erg leuk bij elkaar. Groetjes Dicky

    BeantwoordenVerwijderen