maandag 2 maart 2015

50 volgers !!


Joepie ik heb eindelijk de kaap van 50 volgers bereikt!!!! (heb er wel heeeeeel lang over gedaan)

Het is eigenlijk niet zo belangrijk maar ben er toch heel blij mee, het is en blijft fijn om jullie reacties te lezen. Ik  twijfel regelmatig of ik mijn kaarten al dan niet op mijn blog zet omdat ik ze niet mooi of te eenvoudig vind. Als ik het dan toch doe is het leuk om te lezen wat jullie er van vinden. 
Krijg ik helemaal geen reacties dan twijfel ik toch weer... 

Dit vrolijk kaartje is voor het zoontje van mijn vriendin, ik ben er vrij zeker van dat deze goedgekeurd zal worden (kinderen zijn dan ook een heel dankbare doelgroep om kaarten voor te maken, maak me ook niet druk of ze mooi genoeg zijn)

Ik ben nu even in een groene bui ;-) ik heb met deze achtergrond gelijk 3 kaarten gemaakt, dit is dus nummer 1.

Groetjes 
Ilse 




6 opmerkingen:

  1. Volgens mij was ik nummertje 50, ik herken dat wel hoor. Volgers hebben is toch gewoon leuk! Je hebt een gaaf kaartje gemaakt, tof slakje!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ilse,
    Ik vind dit kaartje toch ook weer leuk! Lekker knal, daar houden kinderen zeker van. Het slakje heeft iets aandoenlijks (terwijl ik in het dagelijkse leven niet zo dol ben op deze diertjes...) Heb je deze zelf getekend?

    Gefeliciteerd met je 50e volger! Is zeker leuk om reacties te lezen en een volger erbij laat ook zien dat het gewaardeerd wordt wat je maakt! Dus ga zo door. Ik volg je al lang en dat met veel plezier (-:
    Fijne avond!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joepie, ik denk dat je via mij aan nummer 50 bent geraakt. Ik ben super fan van jou blog ! En sinds vorige week is mijn blog ook gegroeid. Daarvoor was mijn blog eigenlijk voor mezelf en jij en mijn dochter waren mijn leden. Maar nu zit ik al aan 8 leden en krijg ik leuke reacties.... ik heb de smaak dus ook te pakken....
    Dank je Ilse om de fijne knutselmomenten die we al hadden.
    Weeral een supermooi kaartje voor mijn zoontje .
    Groetjes sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En nu zijn het er 51 ;) Kom naar aanleiding van je reactie een kijkje op jouw blog nemen en ik moet eerlijk zeggen dat ik jou eenvoudige kaartjes erg mooi vind. Ze zijn eenvoudig (waar ik erg van hou) en door de grote afbeeldingen die je gebruikt zijn ze gewoon super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En nu zijn het er 51 ;) Kom naar aanleiding van je reactie een kijkje op jouw blog nemen en ik moet eerlijk zeggen dat ik jou eenvoudige kaartjes erg mooi vind. Ze zijn eenvoudig (waar ik erg van hou) en door de grote afbeeldingen die je gebruikt zijn ze gewoon super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 52!! Haha! Ik zie dat we bijna gelijk tijdig een blog zijn begonnen. Best bijzonder dat we elkaar niet eerder zijn tegen gekomen. Nu dus wel, en ook ik vind je eigen stijltje erg leuk!! Dus niet zo twijfelen hoor.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen