dinsdag 3 maart 2015

Groen nr. 2


Hier dus het tweede groene kaartje, ook deze voor een jongentje dat van groen houd.
Heel bewust de stempelafdruk niet ingekleurd, is wel extra stoer zo.
Ik heb op de beurs onlangs deze letter snijmal gekocht (stond al heeeeeel lang op mijn verlanglijstje)
Maakt dit kaartje dus heel persoonlijk. Een stoere kaart dus voor Mauro, die eigenlijk niet zo heel stoer maar vooral heel lief en schattig is (dat laatste zal hij niet zo graag meer horen zeggen vrees ik ;-))

Ik wil mijn lieve volgers toch nog eens bedanken voor die leuke reacties... dank jullie wel!
Jullie zijn ondertussen met 52, joepie!!!

Groetjes
Ilse


4 opmerkingen:

  1. Leuk. Dat groen papiertje is echt mooi. Bedankt om die leuke papierblok voor me mee te nemen. Die papiertjes zal je dus ook op mijn blog zien verschijnen... proficiat met je 52 volgers
    Groetjes * sarah *

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, je gaat goed met je volgers!! Je kaartje is vrolijk en stoer, hartstikke tof voor een knul!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Best wel mooi, zo een niet ingekleurde stempelafduk.
    Tis echt een mooi kaartje.
    Liefs van Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Om een stempelafdruk niet in te kleuren is nog wel een idee voor mij (ik kan het namelijk niet echt... (-; )
    Het is een leuk stoere kaart geworden, zeker heel persoonlijk met zijn naam. Creatief om de letters twee kleuren te geven, top!

    BeantwoordenVerwijderen