dinsdag 30 augustus 2016

Zonnige dag!


Deze gieter (van mamzel natuurlijk) met zonnebloemen staat ondertussen al even bij mijn mama, maar ik wou hem toch nog even hier laten zien... Op 15 augustus vieren wij hier in Antwerpen moederdag.
Met dit zonnig cadeau hebben we mijn mama dus in de bloementjes gezet.


Een eenvoudig maar fleurig kaartje erbij gemaakt natuurlijk ;-)

Zag ook net dat ik met mijn vorig kaartje één van de spotlight artist ben bij city crafter Challenge Blog ... joepie!

Fijne (zonnige) dinsdag,

Ilse

7 opmerkingen:

  1. Prachtig die gieter met bloemen! Super cadeau voor moederdag. Zeker met dat lieve kaartje eraan. Wat gaaf dat je spotlight artist bent bij CCCB. Altijd leuk zoiets. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat MOOI Ilse......prachtig Moederdag cadeau!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kadotje Ilse.
    Ik doe vaak mee met cccb maar vaak vergeet ik te kijken bij de winnaars en ik zag dit ik met mijn verhuiskaartje ook een spotlightbadge kreeg. Leuk!
    Ook voor jou een dikke pluim!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee die gieter !!!!!
    Kaatje past er top bij !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Ilse dit lieve kaartje aan het prachtige zonnebloemenboeket leuke koffiekan waar ze instaan, zal je mama vast blij mee geweest zijn...

    groetjes Rosina...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bloemenpracht! Erg mooi geheel zo, Ilse.
    En gefeliciteerd met je spotlightkaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk cadeautje! En een mooi kaartje erbij natuurlijk... Proficiat met je spotlightkaartje!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen